Discussion about this post

User's avatar
Dido's avatar
Mar 16Edited

Mart 1 iki marteniçkamı takıp evrene güzel dileklerimi gerçekleşerek bana dönmelerini dileyerek gönderdim. Geçen hafta solo gezi yapıp Köln-Düsseldorf-Bonn sokak sokak gezdim, ve bahar inanır mısın yaşadığım Edirneye gelmemişken Özellikle Köln ve Düsseldorfa açan kiraz çiçekleriyle gelmişti, çektiğim fotoğrafların bir çoğu bahar yaktığım ağıtcasına telefonumda birikti, leyleği havada henüz göremedim ama umutluyum. Döndüm ayağımın tozu ile cumartesi Tıp Bayramamızı sürpriz bir organizsayonla Cumhurbaşkanı, Cumhurbaşkanı yardımcısı, sağlık bakanı, İstanbul Üni rektörü gibi hayatta karşılaşmayacağım insanlarla aynı masada iftarla kutlayıp, gerçekten yıllardır verdiğim emeklerimin görüldüğünü hissedercesine Yılın Hekimi seçilerek rahmetli babamı ve ailemin tüm üyelerini gururlandırdığımı umarak noktaladım. Bu benim için cidden sürpriz oldu. Ki masadaki modern, çağdaş ve liyakatli diğer hekimlerin varlığı bir miktar bana umut oldu.

Şimdi 25 gün sonra gideceğim 20 yıllık hayalim olan Kore gezimi planlıyorum, bildiğin ders çalışır gibi 😂 ne izliyorum bu sefer dizi değil, dün “Aftersun/2022” izledim uzun bir süre etkisinden çıkamayacağımı düşünüyorum. Ne okuyorum 1 senedir elimin gidip gidip başlamaya fırsat bulamadığım “Fahrenheit 451” e Kölnde başladım, devam ediyorum.

Kamelyalar harika, söylemeden geçemeyeceğim. Muhterem eşinizin yanındaki Arca ise ooooo maşallah boylu poslu genç olmuş yahu!

GeCe's avatar

Manolya agaci cok guzel ama eger cok genis bir bahce yoksa meyve veren agaclar bana daha cazip geliyor. Hem onlar da cicek aciyor ve arilari cekiyor, meyveleri biz tuketemesek bile kuslar yiyor. Ben her sabah aksam gelen kuslari gordukce mutlu oluyorum.

Bu ara ben baya okumaya sardim ama gorsel medya baya azaldi. Yazacagim insallah ben de okuduklarimi.

15 more comments...

No posts

Ready for more?